Günlük Arşiv: Oca 17, 2020

Eğitime 15 Günlük Mola

Eğitim - öğretime 15 günlük mola başladı. Edirne’de toplam 55 bin 27 öğrenci karne aldı. Bugün karnelerini alan öğrenciler 3 Şubat 2020 tarihine kadar tatil yapacak.

Vali Canalp, Havsa’da Karne Dağıtım Törenine Katıldı

Edirne Valisi Ekrem Canalp, Havsa Sokollu Mehmet Paşa İlkokulunda düzenlenen karne dağıtım törenine katılarak öğrencilere tatillerini iyi değerlendirmeleri tavsiyesinde bulundu. İl genelinde ise 55 bin 272 öğrenci karnelerine alarak yarıyıl tatiline girdi.

Öğrencilere Keşanspor Beresi Hediye Etti

Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, 2019/2020 eğitim öğretim yılının ilk yarıyılı sonrası öğrencilerin yaşadığı karne heyecanını Keşan İnönü İlkokulu’nda öğrencilerle birlikte yaşadı.

Edirne Belediyesi’ne “ideal Kent Ödülleri 2019″dan İki Ödül

Kent Araştırmaları Enstitüsü tarafından düzenlenen, 2019 İdeal Kent Ödülleri kapsamında Edirne Belediyesi, “Eski Elektrik Fabrikası Restorasyonu Projesi” ve “Selimiye Camisi Çevresi Kentsel Tasarım ve Peyzaj Projesi” ile 2 ödül kazandı.

Kalıpçinden Ailesinin Acı Günü

Hudut Gazetesi Haber Editörü Sevcan Kalıpçinden Elmacı'nın amcası 74 yaşındaki evli üç çocuk babası Bahattin Kalıpçinden geçirdiği rahatsızlıktan kurtulamayarak İstanbul Cerrahpaşa Tıp Fakültesi'nde yaşamını yitirdi. Merhum Bahattin Kalıpçinden, Küçükpazar semti Sarı Cami'de kılınan cenaze namazından sonra Acı Çeşme Mezarlığı'nda toprağa verildi.

‘garaj İndirim Günleri’ Başladı

Edirne’de ‘Garaj İndirim Günleri’ başladı. Kentteki bir alışveriş merkezinde düzenlenen alışveriş festivali 26 Ocak Pazar gününe kadar devam edecek.

Ulus Pazarında Fiyatlar Nasıl?

Televizyonumuz stajyerleri İlkan Yalova ve Güray Sünni bugün de Ulus Pazarı’ndaydı. Vatandaşın ve esnafın pazardaki ürünlerin fiyatlarını değerlendirdiği sokak röportajında bakalım Ulus Pazarı sınavı geçti mi?

Miniklerden Başkan Albayrak’a Ziyaret

Tekirdağ’da bulunan bir özel kreş’te eğitim gören minik öğrenciler Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak’ı makamında ziyaret ettiler. Başkan Albayrak, “En kıymetli varlıklarımız olan çocuklarımıza en değerli hazinelerimiz gibi bakmalı, çocuklarımızı her zaman mutlu ederek hem onları sevindirmeli hem de kendimizi bu mutlulukla onurlandırmalıyız” diye konuştu.