Aylık Arşiv: Mart, 2020
“bana bir Şey Olmaz Deme; Evinde Kal”
Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, sosyal medya hesabına yüklediği video ile ‘Evde Kal’ çağrısını bir kez daha yenileyerek; ‘Bana bir şey olmaz deme: evinde kal’ mesajını verdi. Gürkan, “Edirne, Türkiye ve dünyanın en medeni şehirlerinden, en aydın insanlarından oluşan bir şehir. Edirneliler, bu kuralları uygulamazsa, bu kuralları anlamazlıktan gelirse biz Türkiye’nin, diğer şehirlerine bunu nasıl anlatalım?” dedi.
Kesimoğlu’ndan Örnek Davranış
Kırklareli Belediye Başkanı Mehmet Siyam Kesimoğlu, ‘’Evde Kal, Dışarıda Çalışanları Destekle’’kampayasını bir maaşını bağışlayarak başlattı. Kesimoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı videolu açıklama ile ‘’Sokaklarda, hastanelerde sağlığımız ve güvenliğimiz için çalışmaya devam eden Belediye personelimiz, Sağlık personelimiz ve Emniyet personelimiz için maddi yardım kampanyasını duyurmaktan memnuniyet duyuyorum” dedi.
Edirneli Gazetecilerin Mesajı Var
Koronavirüs tedbirleri kapsamında vatandaşlar zorunlu olmadıkça evlerinden dışarı çıkmıyor. Edirne'de yayın yapan yerel gazetelerin de günlük yayınları yeniden düzenlendi. Basın mensupları da çoğu zaman haberlerini evlerinden yapmak zorunda kalıyor. Edirneli gazetecilerin sizlere bir mesajı var!
Keşan ‘gönüllü Uyarı ve İkaz Ekibi’ Oluşturdu
Keşan Belediyesi tarafından Korona Virüs tedbirleri kapsamında sosyal medya çağrısıyla oluşturulan Gönüllü Uyarı ve İkaz Ekibi bugünden itibaren sahada göreve başladı. Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, gönüllü uyarı ikaz ekibi ile birlikte vatandaşları, caddelerde, banka önlerinde ve marketlerde sosyal mesafenin korunması konusunda uyardı ve steril mendil dağıttı.
Gazete Bürolarına Dezenfekte; Gazetecilere de Koruyucu Hijyen Malzemesi
Edirne Belediyesi, kamuoyunu bilgilendirmek için gece-gündüz demeden çalışan basın mensuplarına sağlıklı bir çalışma imkanı sağlamak için eldiven, maske ve dezenfektandan oluşan koruyucu hijyen malzemesi dağıtımı gerçekleştirildi. Aynı zamanda yerel basının çalışma ortamları Belediye ekipleri tarafından dezenfekte edildi.
Kızılay Edirne Şubesi İhtiyaç Sahiplerinin Yanında
Edirne Kızılay Şube Başkanı Kadir Çakay yapmış olduğu basın açıklamasında, Edirne Kızılay şubesi olarak görevlerinin başında olduklarını ve evlerinden çıkamayan ihtiyaç sahibi tüm vatandaşların yanlarında olduklarını söyledi.
‘haydi Paylaş Keşan’ Kampanyasına Destekler Çığ Gibi
Keşan Belediyesi tarafından düzenlenen “HAYDİ PAYLAŞ KEŞAN” sosyal yardım kampanyasına destekler çığ gibi büyüyerek devam ediyor. Kampanya kapsamında 66 bin 970 TL bağış yapıldı. Kampanyaya destek veren herkese teşekkür eden Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, “Vatandaşımıza tüm şehir olarak sahip çıkıyoruz” dedi.
Belediyelere Kesintisiz Kaynak
AK Parti Edirne Milletvekili Fatma Aksal, belediyeler, il özel idareleri ve bunlara bağlı kuruluşların borçlarına karşılık genel bütçe vergi gelirleri tahsilat toplamı üzerinden ayrılacak paylardan 3 ay (nisan-mayıs-haziran) kesinti yapılmayacağını bildirdi.
Eczaneler Önlem Almaya Devam Ediyor
Koronavirüs salgını dolayısıyla esnaf önlem almaya devam ediyor. Eczaneler de bu süreçte hizmetlerin kesintiye uğramaması için bir takım önlemler alıyor. Saraçlar Caddesi’ndeki bu eczanede de müşteriler artık eczaneye girmiyor. Alışverişler açılan camın ardından yapılıyor.
Otogarda İzin Kuyruğu
İçişleri Bakanlığı’nın 81 il Valiliğine gönderdiği “Koronavirüs Tebdirleri Kapsamında Şehirlerarası Otobüs Yolcu Taşımacılığı İle İlgili Ek Genelge” ile “Edirne Valiliği Seyahat İzin Kurulu” kuruldu. Edirne Otogarı’nda şehirlerarası yolculuk yapmak isteyen vatandaşlar, İzin Belgesi Müracaat Bürosu’na başvurarak gerekli izinleri alabildikleri takdirde yolculuk yapabilecekler.







