Günlük Arşiv: Mar 22, 2020
Evde Kal Çağrısına Uymayanlar Var
Türkiye genelinde Corona Virüs önlemleri kapsamında 'evde kal' çağrıları yapılırken Edirne’de bazı vatandaşlar ‘evimizde oturmaktan sıkıldık’ diyerek cadde ve sokaklarda tur attı. Yetkililer ise ‘zorunlu olmadıkça dışarı çıkmayın’ uyarılarını yineliyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Koronavirüs Mesajı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, sosyal medya hesapları üzerinden videolu mesaj paylaşarak vatandaşları koronavirüsüne karşı dikkatli tedbirli olmaları konusunda uyardı. Erdoğan, “Bu zorlu süreci inşallah hep birlikte atlatacağız. Yeter ki kurallara, yönlendirmelere uyalım ve mutlaka evlerimizde kalmaya devam edelim” dedi.
65 Yaş Üstü Ücretsiz Binişler Kaldırılıyor
Edirne’de toplu ulaşımda 65 yaş üstü vatandaşların ücretsiz binişleri kaldırılıyor. Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, “bu tedbirlerin hepsi sizin bizim hepimizin sağlığı için” dedi.
Kapıkule’de Tır Sürücülerine Sıkı Denetim
Koronavirüs tedbirleri kapsamında Avrupa’ya açılan sınır kapılarının yolcu giriş çıkışlarına kapatılmasının ardından, ülkeye giriş yapan TIR’lar sıkı denetimden geçiyor.
‘birbirimizi Koruyarak Bu İşi Başaracağız’
Koronavirüs tedbirleri kapsamında Keşan’da belediye ekiplerinin ilaçlama çalışmaları devam ediyor. Keşan Belediyesi ilçedeki vatandaşlara, ‘zorunlu olmadıkça sokağa çıkmayın’ uyarısı yaptı.
Ak Parti’den Evde Kal Klibi
AK Parti Edirne İl Başkanlığı tarafından Koronavirüs tedbirleri kapsamında vatandaşların dışarı çıkmamaları için ‘Evde Kal’ klibi hazırlandı. Edirne’nin çeşitli mahallelerinde yaşayan vatandaşların yer aldığı klipte ‘ben evdeyim siz de ev kalın’ mesajı veriliyor.







