Günlük Arşiv: May 10, 2021
Esnaf Açılmayı Bekliyor
Esnaflar umudunu, tam kapanmanın sona ereceği 17 Mayıs’a bağladı. Bu süreçte açık olan kuruyemiş, paket servis ve tatlı satışı yapan esnaflar, tam açılmayı bekliyor.
Esnaf Aylık 50 TL Aidatı Ödeyemeyecek Duruma Geldi
CHP Edirne Milletvekili Okan Gaytancıoğlu, esnafların artık 50 lira aylık aidatını ödeyemeyecek duruma geldiğini söyleyerek, vakıf kiracılarından pandemi döneminde kira alınmaması gerektiğini açıkladı.
Edirne Aşılamada Türkiye Şampiyonu
Türkiye genelinde en az 1 doz aşı uygulanan iller arasında Edirne, birinci olarak açıklandı. Edirne Valisi Ekrem Canalp, sağlık ekiplerinin köy köy dolaşarak aşı yaptığını söyleyerek, Edirne’de kurulan çağrı merkeziyle de randevu alamayan vatandaşların tespit edilip aşılanmalarını sağladıklarını açıkladı.
Ot Yangını Korkuttu
Edirne’de daha önce yıkılan Eski İmam Hatip Lisesi’nin bulunduğu boş alanda çıkan ot yangını korkuttu. Yangın, Edirne Belediyesi İtfaiye ekipleri tarafından kısa sürede söndürüldü.
Edirne’deki Stk’lardan Kınama
Edirne’deki Sivil Toplum Örgütleri, ekonomiyi engelli ailesine, enflasyonu da evin özürlü çocuğuna benzeten Beykent Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Murat Ferman’ı talihsiz açıklamasından dolayı kınadı. Açıklamada Beykent Üniversitesi Rektörü Ferman’ın istifa etmesi istendi.
Uzunköprü’de Bayram Temizliği
Edirne’nin Uzunköprü ilçesinde Belediye ekipleri tarafından bayram temizliği yapıldı. İlçedeki tüm caddeler, yıkanarak bayrama hazırlandı.
Motosiklet Sürücüsü Yaralandı
Edirne’de Koca Sinan Mahallesi’nde yoldaki çukuru fark edemeyen motosiklet sürücüsü, kaza yaptı. Motosikletin devrilmesi sonucu yaralanan genç sürücü, sağlık ekipleri tarafından hastaneye kaldırıldı.
Eczacılar, Kovid-19’dan Ölen Meslektaşlarını Andı
Türkiye’de pandemi nedeniyle 50 eczacı, 11 de eczane teknisyeni hayatını kaybetti. Edirne’de de pandemiden dolayı 2 eczacı yaşamını yitirdi. Edirne Eczacılar Odası, 14 Mayıs Eczacılık Günü dolayısıyla düzenlediği etkinlikte, Kovid-19 nedeniyle yaşamını yitiren meslektaşlarını andı. Oda Başkanı Eczacı Uygar Güler, Kovid-19’un aşılama ile sona ereceğini söyleyerek, aşı sırası gelenlere mutlaka aşı olmaları çağrısında bulundu.







