Günlük Arşiv: Haz 5, 2021
Gerenli Süpürgeyi Kaptı Sokakları Süpürdü!
Lüleburgaz Belediye Başkanı Dr. Murat Gerenli, 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nde eline aldığı çalı süpürgesiyle sokakları süpürdü. Kocasinan Mahallesi sakinlerinin de katıldığı temizlik etkinliğinde mahalleli ve Başkan Gerenli sokak sokak temizlik yaptı.
1.edirne Kürek Festivali Yapıldı
1.Edirne Kürek Festivali Meriç Nehri’nde düzenlendi. Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan sporcularla birlikte ısınma turlarında kürek çeken Edirne Valisi Ekrem Canalp, Edirne’yi yağlı güreşte olduğu gibi kürek sporunda merkez haline getirmek istediklerini söyledi.
Gaytancıoğlu: Kendi Üreticimizi Küstürmeyelim
CHP Edirne Milletvekili Okan Gaytancıoğlu, gıda enflasyonunun çözümünün ithalat olamayacağını belirterek ülke çiftçisinin desteklenmesi gerektiğini söyledi. Gaytancıoğlu, “Kendi üreticimizi küstürmeyelim” dedi.
“doğanın Sahibi Değil, bir Parçasıyız”
AK Parti Edirne İl Çevre, Şehir ve Kültür Başkanlığı tarafından 5 Haziran Haziran Dünya Çevre Günü konulu basın açıklaması yapıldı. Basın açıklamasını okuyan AK Parti Edirne İl Başkan Yardımcısı Ezgi Yetkiner, “Doğanın sahibi değil, bir parçası olduğumuz bilinciyle gelecek nesillerimize; yeşiliyle mavisiyle daha temiz bir çevre bırakmak, farkındalık ve duyarlılık sahibi bireyler yetiştirmek için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
Tercan: Hedefimiz 2023-2024
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Edirne İl Başkanı Zakir Tercan teşkilatlarının Cumhur İttifakı'nın ruhuna göre hareket ettiklerini söyledi. Tercan, "Hedefimiz 2023'te milletvekilleri, 2024'de yerel yönetimler" dedi.
NATO Köprüsü Çevresindeki Çöpleri Topladılar
5 Haziran Dünya Çevre Günü’nde Edirneli Çevre Gönüllüleri yoğun olarak kullanılan, piknik yapılan NATO (Süvari) Köprüsü bölgesinde çöp toplama etkinliği düzenledi. Ellerinde tuttukları dövizlerdeki yazıları okuyan çevreciler ‘Yeşili Maviyi Koru, Yoksa Geleceğin Karanlık!’ dedi.
Huzurevi Sakinleri bir Buçuk Yıldan Sonra İlk Defa Dışarı Çıktılar
Koronavirüs pandemisi başladığından bu yana yaklaşık bir buçuk yıldır dışarı çıkamayan Edirne Huzurevi sakinleri bugün ilk kez dışarı çıkarak 1’incisi düzenlenen Edirne Kürek Festivaline katıldı. Hürriyetimize kavuştuk diyen sakinler, açık havada sohbet edip vakit geçirdiler.







