Sivas’ta düzenlenen U17 Erkekler Serbest Güreş Yeşilay Türkiye Kupası’nda Edirne’yi temsil eden Muharrem Arslan, önemli bir başarıya imza attı. Edirne Sporcu Eğitim Merkezi sporcusu Arslan, 110 kilogram kategorisinde Türkiye üçüncüsü olarak kente gurur yaşattı.
18-25 Haziran tarihleri arasında Sivas’ta gerçekleştirilen U17 Erkekler Serbest Güreş Yeşilay Türkiye Kupası müsabakaları, Türkiye’nin dört bir yanından gelen genç sporcuların katılımıyla yapıldı.
4 Eylül Taha Akgül Spor Salonu’nda düzenlenen organizasyonda Edirne Sporcu Eğitim Merkezi sporcusu Muharrem Arslan da mindere çıktı. 110 kilogram kategorisinde mücadele eden Arslan, başarılı performansıyla Türkiye üçüncülüğünü elde etti.
Genç sporcunun kazandığı derece, Edirne güreşi ve Sporcu Eğitim Merkezi adına önemli bir başarı olarak değerlendirildi.
Edirne Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, “Sporcumuzu ve antrenörlerini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz” ifadelerine yer verildi.














