Ana SayfaEDİRNEYEREL‘BİRBİRİMİZİ KORUYARAK BU İŞİ BAŞARACAĞIZ’

‘birbirimizi Koruyarak Bu İşi Başaracağız’

-

Koronavirüs tedbirleri kapsamında Keşan’da belediye ekiplerinin ilaçlama çalışmaları devam ediyor. Keşan Belediyesi ilçedeki vatandaşlara, ‘zorunlu olmadıkça sokağa çıkmayın’ uyarısı yaptı.
 

 Edirne’nin Keşan ilçesinde Koronavirüs tedbirleri kapsamında belediye ekiplerinin ilaçlama çalışmaları devam ediyor.

  Keşan Belediyesi, ilçedeki vatandaşları sokağa çıkmamaları konusunda uyararak, “birbirimizi koruyarak bu işi başaracağız” açıklaması yapıldı.

 

Bir Cevap Yazın

Gözden Kaçmasın

Son Günlerde Popüler

Edirne Ticaret Borsası Side