Ana SayfaEDİRNEYERELKEŞAN BELEDİYESİ’NDEN EVDE KAL SÜRPRİZİ

Keşan Belediyesi’nden Evde Kal Sürprizi

-

Korona virüs (Covid-19) salgını nedeniyle Keşan Belediyesi Keşanlıılara “Haydi Keşan’ım Evde Kal” sürprizi hazırladı. “Biz temizlik ve dezenfektasyon çalışmalarını hız kesmeden sürdürürken, siz duyarlı vatandaşlarımız da tedbirlere lütfen uyun. Gönüllü karantina uygulayın. Sokağa çıkmayın, evde kalın, hayat eve sığar.” diyen Belediye Bakanı Mustafa Helvacıoğlu hazırladıkları videoyu “Bu zor günlerde biraz tebessüm edelim” notuyla paylaştı.
 

Bir Cevap Yazın

Gözden Kaçmasın

Son Günlerde Popüler

Edirne Ticaret Borsası Side