Ziraat Türkiye Kupası son 16 turunda güçlü rakibi Medipol Başakşehir’i eleyip çeyrek finale çıkan Kırklarelispor’da yüzler gülüyor. Süper Lig ekibi Fenerbahçe ile oynayacakları çeyrek final karşılaşması öncesi, Belediye Başkanı Mehmet Siyam Kesimoğlu sporculara verdiği sözü tutarak onlara moral oldu.
Kırklarelispor Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final’de Süper Lig ekibi Fenerbahçe ile oynayacakları zorlu maç öncesi hazırlıklarına devam ediyor. Tüm şehrin, tüm Trakya bölgesinin heyecanla beklediği maç öncesi Kırklareli Belediye Başkanı Mehmet Siyam Kesimoğlu, takımı ve Kırklarelispor Başkanı Volkan Can’ı makamında ağırladı. Kesimoğlu, son 16 turu maçının sonunda verdiği sözü tutarak takım oyuncularına prim olarak, 10.800 tl değerinde beşi bir yerde hediye etti. Takım da bu ziyaretle birlikte zorlu maç öncesi moral depoladı.
Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final ilk müsabakası 5 Şubat Çarşamba günü saat 14:30’da Kırklareli Atatürk Stadyumu’nda oynanacak.













