Günlük Arşiv: Mar 31, 2019
Yerel Seçim Maratonu Sona Erdi
Türkiye sandık başına gitti. Vatandaşlar beş yıl boyunca görev yapacak yerel yöneticileri belirlemek için oy kullandı. Edirne merkezde 118 bin seçmen, il genelinde ise 312 bin seçmen sandığa gitti. Edirne’de vatandaşların seçimlere katılım oranı yüksek oldu.
Oyunu Sedye Üzerinde Kullandı
Kırklareli'nde 81 yaşındaki Kıymet Barda, ambulansla evinden oy kullanacağı okula götürüldü.
Btp Adayı Sedefçi, Oyunu Kullandı
Bağımsız Türkiye Partisi Belediye Başkan Adayı Hamdi Sedefçi, oyunu Vali Fahri Yücel İlkokulunda kullandı.
Saadet Partisi Adayı İriş, Oyunu Kullandı
Saadet Partisi Edirne Belediye Başkan Adayı Mansur İriş, seçimlerin hayırlı olması temennisinde bulundu.
Koray Uymaz Oyunu Kullandı
Ak Parti Belediye Başkan Adayı Av. Koray Uymaz oyunu Vali Fahri Yücel İlköğretim Okulu’nda kullandı. Uymaz , saat 10:30’da eşiyle birlikte 1280 numaralı sandıkta oylarını kullandılar.
Recep Gürkan Oyunu Kullandı
Edirne Belediye Başkanı ve Millet İttifakı Belediye Başkan adayı Recep Gürkan oyunu İlhami Ertem Anadolu Lisesi’nde kullandı. Eşiyle birlikte gelen Gürkan, oyunu 1258 numaralı sandıkta kullandı.
Huzurevi Sakinleri Oylarını Kullandı
Kırklareli Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezinde, Mahalli İdareler Genel Seçimleri için sandık kuruldu. Yürüme güçlüğü çeken, tekerlekli sandalye kullanan yaşlılar görevlilerin yardımıyla oylarını kullandı.
Kedi Zubi Sandık Başında
Oy kullanmaya kedisi Zubi ile gelen Şebnem İlhan, ilgi odağı oldu. İlhan: "Yanımdan ayırmak istemedim. Herkesin hayvanlara sahip çıkması gerekiyor" dedi. Görüntüler Tekirdağ’dan..
Sandık Seçmenin Ayağına Gitti
Edirne'deki yatalak hastalar seyyar sandıklarda oy kullandı. Oy kullanmaya gidemeyecek derecede hasta olan vatandaşlara seyyar sandıklar götürüldü.
İlk Oyu Vali Canalp ve Eşi Kullandı
Edirne Valisi Ekrem Canalp oyunu Alper Yazoğlu Ortaokulunda kullandı. Vali Canalp, oy verme işleminin başladığı saatte eşiyle birlikte okula gelerek 1091 nolu sandıkta ilk oyu kullandı.







