Günlük Arşiv: Eyl 22, 2019

Edirne’de Süslü Kadınlar Bisiklet Turu

Edirne’de bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen Süslü Kadınlar Bisiklet Turu, renkli görüntülere sahne oldu. Etkinliği düzenleyen Esranur Demircan, amaçlarının kadının toplumdaki görünürlüğünü arttırmak ve kadıları bisiklet kullanımına teşvik etmek olduğunu söyledi.

Edirne Dilencilerin de Cazibe Merkezi Oldu

Son günlerde sayıları artan dilencilerle ilgili belediye emniyetten de destek isteyecek. Dilencilerin otobüslerle şehir dışından geldiklerini tespit ettiklerini söyleyen Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, konunun takipçisi olduklarını söyledi. Gürkan, zabıtanın yoğun bir şekilde çalıştığını söyleyerek, “Sayımız yetmiyor emniyetten de destek isteyeceğiz” dedi.

Halk Eğitimi Kurslarına Yabancıların İlgisi Artıyor

Edirne Halk Eğitimi Merkezi’nin açtığı kurslara yabancı uyruklu vatandaşların ilgisi artıyor. Halk Eğitimi Merkezi Müdürü İlhan Dinç, geçen yıl bini aşkın kursa 21 bin kursiyerin katıldığını söyleyerek, bu yıl da Ekim ayında başlayacak kurslara aynı düzeyde katılım beklediklerini açıkladı.

Üreticiden Akaryakıt Zamlarına Tepki

Birbiri ardına gelen akaryakıt zamları ve tarım girdilerindeki artış, üreticiyi zor durumda bırakıyor. CHP eski Edirne İl Genel Meclis Üyesi ve Edirne Ziraat Odası eski Meclis Başkanı, üretici Erdal Akgün, “Akaryakıta gelen zamlar artık canımızı acıtıyor” dedi.

Edirnespor Sınır Beyi Taraftarlar Derneği Açıldı

Edirnespor Sınır Beyi Taraftarlar Derneği törenle açıldı. Edirnespor Kulübü Başkanı Savaş Üner, taraftarları kutlayarak, başkan olduğu sürece her zaman yanlarında olacağını söyledi. Dernek Başkanı Kıvanç Arda, “Edirnespor’un başarısı için elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz” dedi.

Edirnespor Lige Puan Kaybı ile Başladı 1-1

Bugün başlayan Bölgesel Amatör küme 11.grupta İlimizi temsil eden Edirnespor ilk maçında İstanbul Ortaköy spor ile 1-1 berabere kalarak taraftarlarını sevindiremedi. Çok yetenekli ve usta futbolcuları kadrosunda bulunduran ekibimiz takım oyununda istediği performansı yakalayamayınca sahasında puan kaybı ile başlamış oldu.

Anafartalar Veteranlar’ Dan Keşan Belediyesi’ne Plaket

Trakya Veteranlar Ligi’nde mücadele eden Anafartalar Veteranlar Takımı desteklerinden dolayı Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu’na plaket takdim etti.