Günlük Arşiv: Haz 4, 2020

CHP İl Başkanları Toplantısı Telekonferans ile Yapıldı

CHP İl Başkanları toplantısı telekonferans yöntemi ile yapıldı. CHP İl Başkanı Fevzi Pekcanlı, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na Edirne ekonomisi ve koronavirüs sürecinde yapılan çalışmalarla ilgili bilgiler verdi.

’65 Yaş Üstüne Hapis Hayatı Yaşatılıyor’

DİSK'e bağlı Emekli-Sen Edirne Şubesi Başkanı Sait Dayıoğlu, 21 Mart'tan bu yana sokağa çıkma kısıtlaması devam eden 65 yaş ve üstünün, yeni normalleşme sürecine dahil edilmemesine tepki gösterdi.

Vali Açıkladı: Edirne’de Üç Haftadır Vaka Yok

Edirne Valisi Ekrem Canalp, koronavirüsle mücadelede Edirne’de çok iyi bir performans sergilendiğini söyleyerek, kentte üç haftadır pozitif vaka olmadığını açıkladı. Vali Canalp, “memnuniyetle ifade edebilirim ki çok sayıda kronik hastalığı olan bir hastamız dışında şu anda sağlık kuruluşlarımızda koronavirüslü hastamız bulunmuyor. Ama bu asla ve asla bizim alacağımız tedbirler noktasında herhangi bir gevşeme göstermemize de imkan vermiyor” dedi.

Kent Ormanı Yeniden Hizmette

COVİD-19 tedbirleri kapsamında kapatılan Edirne Belediyesi Söğütlük Kent Ormanı normalleşme takvimiyle yeniden hizmete açıldı. Edirne Belediyesi, açılış öncesinde hummalı bir çalışma gerçekleştirdi. Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan’da Kent Ormanına gelecek olan vatandaşlardan hijyen kurallarına uymalarını istedi.

Bilim Sanat Merkezi’nde Siperlik Üretiliyor

Edirne Şehit Nefise Çetin Özsoy Bilim ve Sanat Merkezi’nde yüz koruyucu siperlik üretiliyor. Salgın sürecinde üretilen bin 20 adet siperlikler, emniyet mensuplarına sağlık çalışanlarına dağıtıldı. İl Milli Eğitim Müdürü Önder Arpacı, “ihtiyaç olması halinde tekrar üretime devam edeceğiz” dedi.

‘ikinci Üründe Mazot ve Gübre Desteği Ödensin’

CHP Edirne Milletvekili Doç. Dr. Okan Gaytancıoğlu, çiftçilerin ikinci ürününe mazot ve gübre desteği de verilmesini istedi.Gaytancıoğlu,”Çalışan ve üreten çiftçimize devletimizin destek olması gerekiyor.” dedi.

Arpacı: Öğretmenlerimiz Fedakarca Çalıştı

Edirne İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı, koronavirüs salgın sürecinde öğretmenlerin fedakarca çalıştığını söyledi. Yılsonu basın toplantısında konuşan Arpacı, Milli Eğitim Müdürlüğü’nün her alanda kurumlara ve vatandaşlara gerekli desteği verdiğini açıkladı. Edirne’nin eğitimdeki başarısını değerlendiren Arpacı, “Vali Canalp’in desteği ile kurulan tasarım beceri atölyelerinin başarıda büyük katkısı oldu” dedi.

Kırklareli Belediyesi, İlaçlama Çalışmlarına Devam Ediyor

Kırklareli Belediyesi ekipleri, insan, bitki ve hayvan sağlığını önde tutarak sivrisinek ve karasinek ile mücadele kapsamında ilaçlama çalışmalarına devam ediyor.