Edirne’de kamu kurumlarına yönelik İş Sağlığı ve Güvenliği Bilgilendirme Toplantısı düzenlendi. Devecihan Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen toplantıda, iş sağlığı ve güvenliği alanında dikkat edilmesi gereken konular ele alındı.
Edirne’de Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü tarafından kamu kurumlarına yönelik bilgilendirme toplantısı yapıldı.
Devecihan Kültür Merkezi’nde düzenlenen toplantıda, kamu kurumlarında iş sağlığı ve güvenliği uygulamaları, mevzuat kapsamında alınması gereken tedbirler ve kurumların sorumlulukları değerlendirildi.
Toplantıda konuşan Edirne Vali Yardımcısı Turgut Subaşı, İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’nun kamu ve özel sektör ayrımı gözetmeksizin tüm çalışanları kapsadığını belirtti. Subaşı, iş kazalarının yaşanmaması için mevzuatın gereklerinin eksiksiz yerine getirilmesi gerektiğini ifade etti.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdür Vekili Erhan Taylan ise 81 ilde düzenlenecek toplantıların yalnızca bilgilendirme faaliyeti olmadığını belirterek, ihtiyaçları dinlemeyi, tereddütleri gidermeyi ve iyi uygulama örneklerini yaygınlaştırmayı amaçladıklarını söyledi.
Toplantıda İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdür Yardımcıları Eylül Aydın Kutlu ile Hande Seray Tuncay ve çalışma uzmanı Ali Rıza Ergun sunum gerçekleştirdi. Programa vali yardımcıları, kaymakamlar, emniyet ve jandarma yetkilileri ile kurum müdürleri katıldı.















