Günlük Arşiv: Mar 13, 2021

Edirne Çiçeklerle Renklenecek

Edirne Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, yaz sezonunda peyzaj ve ıslah çalışmalarında kullanılması için belediyeye ait seralarda 300 bin adet mevsimlik çiçek tohumu ekimi gerçekleştirdi.

“kızılay’a Kan Verelim, İnsanımıza Can Verelim”

Havsa Milli Egemenlik Parkı’nda Türkiye Kızılay Edirne Kan Bağışı Merkezi tarafından kan bağışı yapmak isteyen vatandaşlar için Kızılay çadırları kuruldu. Havsa Belediye Başkanı Av. Aydın Balkan, AK Parti Havsa İlçe Başkanı Haluk Savaştürk, Havsa Belediyesi meclis üyeleri ve AK Parti İlçe yönetimi kan bağışında bulundu.

Vali Canalp’in 14 Mart Tıp Bayramı Mesajı

Edirne Valisi Ekrem Canalp 14 Mart Tıp Bayramı sebebiyle mesaj yayımladı. Vali Canalp,” Ömürlerini hayat kurtarmaya vakfetmiş, gayeleri insanı yaşatmak olan tüm hekimlerimize ve sağlık çalışanlarımıza şükranlarımı sunuyorum” dedi.

Keşan’da 150 Personel ile Birlikte İstiklal Marşı’nı Söylediler

Keşan Belediyesi, İstiklal Marşı’nın kabulünün 100. yıl dönümünü kutladı. Çok Amaçlı Pazaryeri Kompleksi’nde düzenlenen programa; Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, Başkan Yardımcısı Yakup Balcı, Belediye Meclis Üyesi Feridun Tümer ve yaklaşık 150 personel katıldı.

Gaytancıoğlu’dan Besilik Hayvan İthalatına Eleştiri

CHP Edirne Milletvekili Okan Gaytancıoğlu, TBMM’de düzenlediği basın toplantısında iktidarın besilik hayvan ithalatı kararını ve pirinç ithalatını eleştirdi. Doç. Dr. Gaytancıoğlu basın toplantısının son kısmında Çevre ve Şehircilik Bakanının Edirne ziyaretine değinerek “Sayın Bakan Keşan’a kadar gitmişken Saros’a da gitseydi de oranın halini görseydi. Keşan meydanındaki ağaçlara gösterdiği sözde hassasiyeti, kesilecek 10 bin ağaç için de beklerdik” dedi.

“hakları Asla Ödenmez”

Edirne Belediyesi, Edirne Tabip Odası ile birlikte pandemi ile mücadele sırasında hayatını kaybeden sağlık çalışanları adına Sağlık Yolu’nda 200 adet ıhlamur fidanını toprakla buluşturarak, fidanlara hayatını kaybeden sağlık çalışanlarının isimleri verildi. Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, “Pandemiye karşı büyük bir özveriyle görev yapan ve bu uğurda hayatını kaybeden sağlık çalışanlarımızın anısına, Edirne Tabip Odası ile birlikte Sağlık Yolu'nda 200 adet ıhlamur fidanını toprakla buluştu.