Günlük Arşiv: Tem 19, 2021
3 Doz Aşı Olan Başkan, Koronavirüse Yakalandı
Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, koronavirüse yakalandı. Bir süre önce üçüncü doz aşı olduğunu açıklayan Helvacıoğlu, karantina sürecini evinde geçireceğini duyurdu.
Kurbanlık Satışları Üreticiyi Memnun Etmedi
Edirne’de kurbanlık satışları üreticiyi memnun etmedi. Ticaret Borsası Canlı Hayvan Borsası tesislerinde kurulan kurban pazarı, bayram arifesinde beklenen ilgiyi görmedi.
Uzmanlardan Bayram Ziyareti Uyarısı
Pandeminin gölgesinde kutladığımız Kurban Bayramı öncesinde uzmanlar bayram ziyareti konusunda uyarıyor. Trakya Üniversitesi Tıp Fakültesi Halk Sağlığı Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Faruk Yorulmaz, kısıtlama günlerinin geri gelmemesi için bayram ziyaretlerinde maske, mesafe, hijyen kurallarına mutlaka uyulması gerektiğini söyledi.
Bayram Şekerinin Eski Tadı Yok
Bayram şekerinin bu bayram da tadı yok. Şeker ve çikolata satışı yapan esnaflar, daha önceki bayramlarda yaşanan hareketliliğin olmadığını, eski bayramları arar hale geldiklerini söylediler.
Bayram Arifesinde Çarşılar Hareketlendi
Yarın kutlanacak Kurban Bayramı arifesinde Edirne’de tarihi çarşılar hareketliydi. Pandemi gölgesinde kutlanan bayram öncesinde yaşanan hareketlilik esnafları biraz da olsa sevindirdi.
Gürkan’dan Kurban Bayramı Mesajı
Tüm İslam aleminin Kurban Bayramı’nı kutlayarak; Kurban Bayramı’nın insanlığa sağlık, mutluluk, huzur, barış, kardeşlik ve esenlikler getirmesini dileyen Belediye Başkanı Recep Gürkan, “Sevgili Edirneliler, lütfen bayram boyunca tedbirleri elden bırakmayalım. İnşallah bu bayram Koronavirüs gölgesinde geçireceğimiz son bayram olacak” dedi.
Canalp’ten Kurban Bayramı Mesajı
Edirne Valisi Ekrem Canalp, Kurban Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. Canalp mesajında, karşılıklı sevgi, saygı ve hoşgörünün kuvvetlendiği, dargınlıkların unutulduğu bir bayram temennisinde bulundu.







