Keşan Belediyesi’nde uzun yıllar Veteriner İşleri Müdürlüğü görevini yürüten Mahmut Yıldırır’a, emekliye ayrılması dolayısıyla teşekkür plaketi takdim edildi. Belediye Başkanı Mehmet Özcan, Yıldırır’a hizmetlerinden dolayı teşekkür ederek huzurlu bir emeklilik hayatı diledi.
Keşan Belediyesi’nde uzun yıllar Veteriner İşleri Müdürü olarak görev yapan Mahmut Yıldırır, emekliye ayrıldı. Yıldırır’a, belediyeye sunduğu hizmetler dolayısıyla Keşan Belediye Başkanı Op. Dr. Mehmet Özcan tarafından teşekkür plaketi verildi.
Törende konuşan Başkan Özcan, Mahmut Yıldırır’ın görev süresi boyunca başarılı çalışmalara imza attığını belirterek, özellikle Sahipsiz Sokak Hayvanları Bakımevi’nin Keşan’a kazandırılmasında büyük emeği olduğunu söyledi.
Özcan, “Mahmut Bey benim ilk dönemlerimden beri Veteriner İşleri Müdürlüğü görevini başarıyla yürütmüştür. Sıfırdan Keşan’a kazandırdığımız bu tesisin yapılmasında kendisinin de çok emeği geçti. Kendisine teşekkür ediyorum. Ailesiyle birlikte huzurlu bir emeklilik hayatı geçirmesini temenni ediyorum.” dedi.
Mahmut Yıldırır ise yapılan çalışmaların ekip işi olduğunu vurgulayarak, Başkan Özcan başta olmak üzere tüm çalışma arkadaşlarına teşekkür etti.













