İpsala’da yeni çeltik ekim sezonu başladı. İpsala Belediye Başkanı Mehmet Kerman, ilçe protokolüyle birlikte üreticileri tarlada ziyaret ederek yeni sezonun hayırlı ve bereketli geçmesi temennisinde bulundu.
İpsala Belediye Başkanı Mehmet Kerman, yeni çeltik üretim sezonu dolayısıyla üreticilerle bir araya geldi.
Başkan Kerman, İpsala Kaymakamı Ömer Sevgili ve İpsala Ticaret Borsası Başkanı Necmi Sezer ile birlikte çeltik üreticisi Hasan Yavaş’ın ekim alanını ziyaret etti.
Ziyarette üreticilerle sohbet eden heyet, bölgede devam eden çeltik ekim çalışmaları hakkında bilgi aldı. İlçenin önemli tarımsal üretim kalemlerinden biri olan çeltikte yeni sezonun başlamasıyla birlikte tarlalarda hareketlilik yaşandı.
Ziyaretin ardından açıklamalarda bulunan İpsala Belediye Başkanı Mehmet Kerman, bereketli topraklarda emek veren tüm çiftçilere kolaylıklar diledi.
Kerman, yeni üretim sezonunun hayırlı olmasını temenni ederek, “Yeni çeltik üretim sezonunun ilçemize, üreticilerimize ve ülkemize hayırlı olmasını diliyorum. Allah’tan bol ürün, bereketli hasat ve hayırlı kazançlar temenni ediyorum.” ifadelerini kullandı.
İPSALA’DA ÇELTİK EKİM SEZONU BAŞLADI














