Koronavirüs sonrası Bulgar turistler yavaş yavaş gelmeye başladı. Aylar sonra ilk Bulgar turist kafilesi Edirne’ye tava ciğer yemeye geldi.
Koronavirüs salgını nedeniyle aylardır Edirne’ye gelemeyen komşu ülke vatandaşları yavaş yavaş gelmeye başladı. Edirne’ye Mart ayından bu yana ilk kez gelen Bulgar turist kafilesi esnaf tarafından sevinçle karşılandı.
Özellikle tava ciğer yemek için Edirne’ye gelen Bulgar turistleri, restoran işletmecisi Cevat Işık kavala kurabiyesi ikram ederek karşıladı. Işık, ‘inşallah bundan sonra komşu ülke vatandaşlarımızı daha sık görürüz” dedi.














