Ana SayfaEDİRNEYERELBALKAN TÜRKLERİ, DR. SADIK AHMET'İ ANDI

Balkan Türkleri, Dr. Sadık Ahmet’i Andı

-

Balkan Rumeli Türkleri Konfederasyonu (BRTK),  Dr. Sadık Ahmet’i 25. ölüm yıldönümünde andı. Lozan Antlaşması’nın 97. yılında  Lozan Anıtı’nda yapılan anmada BRTK Genel Başkanı Sabri Mutlu, “Batı Trakya Türkleri’nin lideri ve insan hakları savunucusu Dr. Sadık Ahmet’i unutmayacağız.” dedi.
 

Balkan Rumeli Türkleri Konfederasyonu (BRTK),  Lozan Anıtı önünde Dr. Sadık Ahmet'in 25. ölüm yıldönümü dolayısıyla anma töreni düzenledi. Lozan Antlaşması'nın 97. yılında  gerçekleştirilen anma töreninde saygı duruşunda bulunuldu, İstiklal Marşı okundu, anıta çelenk sunumu yapıldı. Anma Töreninde coronovirüs tedbirleri kapsamında maske takıldı, sosyal mesafeye dikkat edildi.

 

Basın açıklamasını okuyan  BRTK Genel Başkanı Sabri Mutlu, her yıl Gümülcine'deki mezarı başında anılan Dr. Sadık Ahmet'in anma törenini pandemi dolayısıyla bu yıl Lozan Anıt'ı önünde yaptıklarını belirtti.

Mutlu,”Batı Trakya'da insan Hakları mücadelesinin simgesi olmuş Dr. Sadık Ahmet'i özlemle, minnetle ve rahmetle anıyoruz.” dedi.

 

Bir Cevap Yazın

Gözden Kaçmasın

Son Günlerde Popüler

Edirne Ticaret Borsası Side