Ana SayfaEDİRNEYERELBAŞKAN UYARDI: ÇOK DİKKATLİ OLMALIYIZ

Başkan Uyardı: Çok Dikkatli Olmalıyız

-

Tekirdağ Süleymanpaşa Belediye Başkanı Cüneyt Yüksel, ‘çok dikkatli olmalıyız’ diyerek vatandaşları koronavirüse karşı uyardı. Başkan Yüksel, mesafe kuralı konusunda daha dikkatli olunması uyarısında bulundu.
 

Tekirdağ Süleymanpaşa Belediye Başkanı Cüneyt Yüksel, sosyal medya hesabından yaptığı açıklama ile ilçedeki vatandaşları virüs tedbirlerine uymaları konusunda uyardı. Başkan Yüksel, vatandaşların maske mesafe ve temizlik kurallarına uymalarını, kapalı yerlerde ve yoğunluğun arttığı alanlarda fiziki mesafe kuralı konusunda dikkatli olunması gerektiğini söyledi.


Bir Cevap Yazın

Gözden Kaçmasın

Son Günlerde Popüler

Edirne Ticaret Borsası Side