Edirne Belediyesi, Bulgarca hazırladığı afişlerle, Edirne’ye gelen Bulgar vatandaşlarına sosyal mesafe ve maske takılması yönünde çağrıda bulundu. Edirne merkezdeki alışveriş alanlarına asılmaya başlanan afişte, Belediye Başkanı Gürkan Covid-19 tehlikesine dikkat çekti.
Edirne Belediyesi, Bulgarca hazırladığı afişlerle, Edirne’ye gelen Bulgar vatandaşlarına sosyal mesafe ve maske takılması yönünde çağrıda bulundu. Edirne merkezdeki alışveriş alanlarına asılmaya başlanan afişte, Belediye Başkanı Gürkan Covid-19 tehlikesine dikkat çekerek şunları belirtti;
“Bulgaristan’dan ilimize gelen sevgili dostlar; Sizleri Edirne’de yeniden görmek bizleri mutlu ediyor. Ancak şu da bir gerçek ki, Covid-19 salgını tüm dünyayı olumsuz etkiliyor.
Edirne Halkı şu anda salgından olumsuz etkilenmemek için maske takıyor, kalabalık ortamlarda birbirlerine 1,5 metre mesafe kuralına dikkat ediyor. Edirne’de kaldığınız süre içerisinde sizlerden de hem bizlerin, hem de sizlerin sağlığı için maske takmanızı ve kalabalık ortamlarda 1,5 metre mesafeye dikkat etmenizi önemle rica ediyorum. Kapıkule ve Hamzabeyli’den Türkiye’ye girişinizde Edirne Valiliği sizlere maske ve dezenfektanı hediye olarak verecek.
Sevgilerimle.”
Belediye Başkanı Recep Gürkan’ın bu çağrısı, Türkiye’ye alışveriş için gelen Bulgar vatandaşların oluşturduğu facebook sayfasından da paylaşıldı.
Belediye ayrıca yine alışveriş alanlarına dağıtmak için üzerinde Bulgarca, “Lütfen 1,5 metre mesafenizi koruyun” yazan sosyal mesafe bantları yaptırdı.













