Keşan Belediyesi ve Türk Kızılayı Edirne Kan Merkezi işbirliğinde ‘Kanımız Bir Canımız Bir’ sloganıyla düzenlenen kan bağışı kampanyasında kan bağışında bulunan vatandaşlara 5 litre sıvı yağ hediye edildi.
Keşan Belediyesi ve Türk Kızılayı Edirne Kan Merkezi işbirliğinde Cumhuriyet Bayramı etkinlikleri kapsamında “Kanımız bir canımız bir” sloganıyla kan bağış kampanyası düzenlendi.
Hafta sonunda Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen kan bağış kampanyasında kan bağışında bulunan ilk 300 vatandaşa 5 litrelik sıvı yağ hediye edildi.
Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, verilen kanların ihtiyacı olan vatandaşlara şifa olması temennisinde bulundu.













