Keşan Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü’nün organizesinde yürütülen Hoş Geldin Bebek Projesiyle yeni doğum yapmış annelere ziyaretler devam ediyor.
Keşan Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü’nün organizesinde yürütülen Hoş Geldin Bebek Projesiyle yeni doğum yapmış annelere ziyaretler devam ediyor.
Keşan Belediyesi’nden yapılan paylaşımda‘’ Hoş Geldin Bebek Projemize devam ediyor, keşan’ımızı yeni umutlarımızla birlikte büyütüyoruz. Anne ve babalar ile ailelerimizin mutluluğuna ortak oluyor, şehrimizin yeni bireylerinin ilk anlarına birlikte şahitlik ediyoruz. Hayatın her alanında yaşamın her evresinde vatandaşlarımızın yanında olmaya devam ediyoruz’’ açıklamasında bulunuldu.














