Ana SayfaEDİRNEYERELKESİMOĞLU, “İÇİMİZ BURUK AMA GÜZEL GÜNLERE ELBET DÖNECEĞİZ”

Kesimoğlu, “içimiz Buruk Ama Güzel Günlere Elbet Döneceğiz”

-

Kırklareli Belediye Başkanı Mehmet Siyam Kesimoğlu, Ramazan Bayramı’nı kutlayarak “İçimiz buruk ama sevdiklerimizin hayatta olduklarını bilmek yeter. Bizleri alışık olmadığımız bir biçimde kısıtlayan koronavirüs belasından kurtularak, yazın coşkusunu birlikte yaşayacağız” dedi.
 

Bir Cevap Yazın

Gözden Kaçmasın

Son Günlerde Popüler

Edirne Ticaret Borsası Side