Ana SayfaEDİRNEYERELKITALARARASI YOLCULUKTA DURAĞI EDİRNE OLDU

Kıtalararası Yolculukta Durağı Edirne Oldu

-

İsveç’ten bisikletiyle yola çıkan Greger, Kapıkule’den Türkiye’ye giriş yaptı. 62 yaşındaki İsveçli, ‘Koronavirüsten korkmuyorum” dedi.
 

 İsveç’in Stockholm şehrinden bisikletiyle yola çıkan 62 yaşındaki Greger, Kapıkule Sınır Kapısı’na ulaşarak Türkiye’ye giriş yaptı. Edirne’de kısa bir mola veren Greger, basın mensuplarına yaptüığı açıklamada Türkiye üzerinden Hindistan’a gideceğini söyledi. Türkiye’ye ilk kez geldiğini belirten Greger, bu seyahate bir yıl önce karar verdiğini, dünyayı sarsan koronavirüsten de korkmadığını söyledi.

  Greger “İsveç’in Stockholm şehrinden geliyorum. Türkiye’ye ilk kez geliyorum. Hindistan’a gideceğim. Edirne’den İstanbul’a gideceğim. Bisikletimle seyahat ediyorum. Korona virüsünden korkmuyorum. Türkiye’den geçerek Hindistan’a ulaşmak istiyorum. Bu seyahate 1 yıl önce karar verdim. Korona virüsü ortaya çıktıktan sonra seyahatime devam etmeye karar verdim ve yola çıktı. Gümrük kapısından geçtim ve şu anda buradayım. Seyahatime 1 Mayıs’ta başladım. Edirne’den tren ile İstanbul’a gitmek istiyorum” dedi.

Bir Cevap Yazın

Gözden Kaçmasın

Son Günlerde Popüler

Edirne Ticaret Borsası Side