Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, bölgede bulunan geçmiş dönem Milletvekili Kemal Değirmendereli’nin yetiştiriciliğindeki lavanta tarlasını ziyaret etti. Başkan Helvacıoğlu lavanta tarlasını doğal fotoğraf stüdyosu benzetmesinde bulundu.
Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, bölgede bulunan geçmiş dönem Milletvekili Kemal Değirmendereli’nin yetiştiriciliğindeki lavanta tarlasını ziyaret etti. Keşan Belediyesi sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda ‘’Bölgede alternatif tarım ürünlerinden olma yolunda emin adımlarla ilerleyen, geçmiş dönem Milletvekilimiz Kemal Değirmendereli’nin yetiştiriciliğindeki lavanta tarlasını hasat öncesi ziyaret ettik.Hem alternatif ürün olma hem de fotoğrafseverlerin ilgi odağı olan rengarenk lavanta tarlaları adeta doğal bir fotoğraf stüdyosu. Lavantanın Trakya çiftçisi için alternatif bir ürün olabilmesi amacıyla ilgili kurumlarımızla işbirliği içinde çalışacağız














