Ana SayfaEDİRNEYERELÖNCE YAĞMUR SONRA BELEDİYE YIKADI

Önce Yağmur Sonra Belediye Yıkadı

-

Keşan Belediyesi, sağanak yağış nedeniyle caddelerde biriken çakıl, kum ve mıcırı temizledi.
 


Keşan Belediyesi İtfaiye, Zabıta, Fen İşleri ve Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri Keşan'da dün etkili olan sağanak yağış sonrası caddelerde oluşan mıcır, çakıl ve kumu temizledi. Belediye yetkilileri yaptıkları açıklamada mesai kavramı gözetmeden vatandaşlara hizmet etmeye devam ettiklerini önemli olanın halkın rahatı ve huzuru olduğunu ifade ettiler.


Bir Cevap Yazın

Gözden Kaçmasın

Son Günlerde Popüler

Edirne Ticaret Borsası Side