Covid-19 salgını sebebiyle Kurban Bayramı buruk geçiyor. Kalabalık bayram ziyaretleri yerini telefon trafiğine bırakırken birçok vatandaş da bayramlaşmayı erken bitirip Edirne’yi ziyarete geldi. Şimdi arkaşlarımızın vatandaşlarla yaptığı röportajları ekrana getiriyoruz.














