AK Parti Edirne Milletvekili Dr. Fatma Aksal ve Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu,
19 Temmuz 2020 Pazar günü, Keşan Küçük Sanayi Sitesi’ne katılım yoluyla ilgili alanda yürütülen
asfalt dökme çalışmalarıyla ilgili yerinde incelemelerde bulundu ve yürütülen çalışmalarla ilgili basın
açıklaması gerçekleştirdi.
Saat 11.30 sıralarında Keşan Küçük Sanayi Sitesi’nin alt kısmındaki bağlantı yoluna gelen;
Aksal ve Helvacıoğlu, asfalt dökme çalışması yürüten Kara Yolları ve Keşan Belediyesi Fen İşleri
Müdürlüğü ekiplerine kolaylıklar diledi.
Keşan Küçük Sanayi Sitesi’ne girişi kolaylaştıran ve bölgenin ticaret potansiyelini artıracak
çalışmayla ilgili basın mensuplarına bilgi veren Helvacıoğlu, “Belediyemiz ve Karayollarımız işbirliğinde
Keşan Küçük Sanayi Sitemize katılım yolu olarak 1300 metrelik bir yol yapıyoruz. Kısmet olursa
önümüzdeki Çarşamba günü yolumuzu açmak istiyoruz. Sanayi sitemize kısmetse bayram hediyemizi
yetiştireceğiz. Muhtar Ali Çevikel Caddemizde beton yol çalışmamızı bitirdik, katılım yolunu Bolayır
Caddesi’yle birleştiriyoruz. Vekilimizle birlikte bu yolu çok ciddi şekilde planladık, hızlı adımlar ve
görüşmelerle mutlu sona ulaşıyoruz. Keşan’ımıza, bölge halkımıza ve sanayi esnafımıza hayırlı olsun.
Keşan olarak tarihi bir an yaşıyoruz. Daha önce ana yoldan Keşan Küçük Sanayi Sitesi’ne hiç bağlantı
yolu yapılmamış. Sanayi ana yolun hemen kenarına yapılmış ancak ana yoldan giriş yoktu. Biz bunu
çok büyük bir ihtiyaç olarak gördük ve çok kısa zamanda hayata geçiriyoruz. Çamlıkent Taksi’nin
bulunduğu alandan Anafartalar İlkokulu’nun bulunduğu alana kadar yolumuzu tamamlamış oluyoruz.
Vekilimizin desteğiyle çalışıyoruz. İnandık mı yaparız. Durmadan yolumuza devam ediyoruz. Tüm
kurum ve STK’larımızla birlikte çalışıyoruz. Keşan’ın birliği ve bütünlüğü şu anda da görülen
dayanışmasından kaynaklanıyor. Vekilimize de Kadın Erkek Fırsat Eşitliği Komisyon Başkanlığı hayırlı
olsun. Vekilimiz kırmızı 41 plaka araçla Keşan’ımıza geldi. Çok gururlandık. Gücümüz daha da arttı.
Yolunuz açık olsun. Bizlere ve çalışmalarımıza destek veren tüm hemşehrilerimize de çok teşekkür
ediyoruz.” dedi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın takdiri ile Kadın Erkek Fırsat Eşitliği Komisyon
Başkanlığı görevini sürdüreceğini anlatan AK Parti Edirne Milletvekili Dr. Fatma Aksal da
konuşmasında şunları aktardı: “Cumhurbaşkanımız görevimizi tevdi ederek tüm Edirneli
hemşehrilerimize selam sev sevgilerini iletti. Edirnemize layık olmak için gece gündüz çalışıyoruz.
Verilen her görev Edirne’mize hizmet olarak dönecek. Sanayiye giriş yolu yıllardan bu yana
Keşan’ımızın kanayan yarasıydı. Ana yolun hemen yanında olan sanayiye araçlar giremiyordu. Katılım
yolunun önemi her geçen gün daha da iyi anlaşılacak. 18 Mart 2022 yılında Çanakkale Köprüsü
tamamlanacak. Çanakkale Köprüsü tamamlandığında yapılan çalışmalara göre Gaziantep’ten yola
çıkan TIR bu yolu kullanacak. Bölgemiz yerleşim olarak çok önemli bir yerdeydi daha da önem
kazanacak. Başkanımız Muhtar Ali Çevikel Caddesi’yle Keşan şehir içi trafiğini de rahatlatıyor.”
İncelemelere; Yenimuhacir Belediye Başkanı Mustafa Türker, Keşan Belediye Başkan
Yardımcısı Nuran Uslu ile İl Genel Meclisi Üyesi İsmail Keleş de eşlik etti.














