Günlük Arşiv: Nis 29, 2020
Bakan Koca, ‘’tedbirlere Uyulmaz İse Yeni Dalga Olabilir!’’
Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca önderliğinde Bilim Kurulu toplantısı gerçekleştirildi. Toplantının ardından basın mensuplarının karşısına geçen Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca ‘’Koronavirüs’te ‘’pik’’ dönemine girdiğimizi söyleyebilirim’’ dedi.
Cadde ve Sokaklar Traktörlerle Dezenfekte Ediliyor
Edirne Valisi Ekrem Canalp’in talimatıyla yeni tip Korona Virüs (Covid-19) salgını tedbirleri kapsamında kent merkezinde ana cadde de dezenfekte çalışmaları büyük bir titizlikle yürütülüyor.
Zarar Eden Kurumlar Vatandaşın Sırtındaki Yükü Arttırır
Saadet Partisi Edirne İl Başkanı Ali Demirkıran, Çaykur’ un zarar ettiğini haberleri üzerine açıklama yaptı. Demirkıran, ‘’Zarar eden kamu kuruluşlarının sebebi kötü yönetim ve partizanlıktır,dedi.
Atilla Bilgin’i Kaybettik
Edirnede spor camiasının sevilen isimlerinden 84 yaşındaki Atilla Bilgin, vefat etti. Edirne Televizyonu'nun kurulduğundan bu yana en uzun soluklu programı olan Tarım Saati'nin yapımcısı ve sunucusu Tarım Uzmanı Atilla Bilgin'i kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyoruz.
Süloğlu Belediyesi’nden Esnafa Maske ve Dezenfektan
Süloğlu Belediyesi Covid-19 ile mücadelede vatandaşların sağlığının korunması için belediye personelleri tarafından ilçedeki esnaflara el dezenfektanı ve maske dağıttı.
Tüm Yerel- Sen’den İmece’ye Destek
Bağışçılar ile ihtiyaç sahiplerini buluşturmak için Edirne Belediyesi tarafından hizmete sunulan Edirne İMECE Platformuna bir destek de Tüm Yerel-Sen Edirne Şubesi’nden geldi. Tüm Yerel –Sen’e bağlı olan Edirne Belediyesi çalışanları ihtiyaç sahibi 315 aile için hazırladıkları gıda paketlerini Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan’a teslim etti.
Sağlık Bakanı Koca, Türk Konseyi Sağlık Bakanları Toplantısına Katıldı
10 Nisan’da Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın da katılımıyla gerçekleştirilen Türk Konseyi Liderler Zirvesinde alınan karar gereği, Türk Konseyi Sağlık Bakanları Toplantısı düzenlendi. Video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen toplantıda, üyeler arasında işbirliğini güçlendirme konusunda mutabakata varıldı.
Başkan Yardımcısı Mehmet Gider’den Sevindiren Haber
Uzun süredir Covid-19 tedavisi dolayısıyla yoğun bakımda uyutulan Kırklareli Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Gider normal servise çıkarıldı. Gider’in yoğun bakımdan alkışlarla çıkarıldığı görüntüleri ise Kırklareli Belediye Başkanı Mehmet Siyam Kesimoğlu sosyal medya hesabından paylaştı.







