Günlük Arşiv: Nis 5, 2020

Bakan Koca, İl Sağlık Müdürleriyle Görüştü

Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, Edirne İl Sağlık Müdürü Dr. Ali Cengiz Kalkan’ın da aralarında olduğu 81 il sağlık müdürü ile video konferans görüşmesi gerçekleştirdi.

‘’evde Kalalım Kitapsız Kalmayalım’’

Edirne Saraçlar Caddesi'nde bulunan Pardayanlar Kitabevi bir çalışma başlatarak Edirneli kitapseverleri, kitap ile buluşturmayı hedefliyor. Bu çalışma sayesinde kitapseverlerin evlerine kitapları götürmeyi hedeflediklerini belirten Pardayanlar Kitabevi, #EvdeKal Edirne etiketiyle Edirneli kitapseverlere ulaşmayı amaçlıyor.

5 Nisan Avukatlar Günü

5 Nisan Avukatlar Günü dolayısıyla Edirne Barosu Başkanı Av. Alper Pınar yazılı bir açıklama paylaştı. Pınar, Cübbemiz onurumuz; Cumhuriyetimizin Kurucusu Büyük Atatürk’ün yolu yolumuz; hukuk, adalet, savunma hakkı ve hak arama özgürlüğü ilkemiz; bayrağımız, vatanımız, vazgeçilmezimizdir. Bugün ve her 5 Nisan, her şart ve koşulda buradayız ! Biz avukatız!” ifadelerini kullandı.

Alo 188 ile Apartmanları Dezenfekte Ediyorlar

Edirne Belediyesi Alo 188 hattını dezenfekte çağrı numarası olarak güncelledi. Edirneliler Alo 188’i arayarak, apartmanlarını ücretsiz dezenfekte etmesi için Edirne Belediyesi ile iletişime geçebilirler.

Enez Belediyesi’nden Örnek Davranış

Enez Belediyesi personeli 65 yaş üstündeki vatandaşlarını tek tek ziyaret edip ihtiyaçlarını tedarik ediyor. Tespit edilen her haneye ekmek dağıtlıyor. Başkan Günenç; ‘’Büyüklerimizin her daim yanlarındayız. Bizler için değerlisiniz. Bu süreçte elinden gelenin fazlasını yapan Enez Belediyesi Personelimize sizlerin aracılığıyla bir kez daha teşekkür ediyorum’’ dedi.

Keşan Belediyesi’nden Evde Kal Sürprizi

Korona virüs (Covid-19) salgını nedeniyle Keşan Belediyesi Keşanlıılara “Haydi Keşan’ım Evde Kal” sürprizi hazırladı. “Biz temizlik ve dezenfektasyon çalışmalarını hız kesmeden sürdürürken, siz duyarlı vatandaşlarımız da tedbirlere lütfen uyun. Gönüllü karantina uygulayın. Sokağa çıkmayın, evde kalın, hayat eve sığar.” diyen Belediye Bakanı Mustafa Helvacıoğlu hazırladıkları videoyu “Bu zor günlerde biraz tebessüm edelim” notuyla paylaştı.

Kesimoğlu,“can Dostlarımızı Hiçbir Zaman Unutmuyoruz”

Kırklareli Belediyesi ekipleri şehrin dört bir yanında sokakta yaşayan can dostları için mama dağıtmaya devam ediyor.