Keşan Belediyesi, hizmet seferberliğine devam ediyor. Keşan Belediyesi’nin Saros Sahili’nde yürüttüğü temizlik çalışmalarında 180 kamyon atık toplanıldı.
Keşan Belediyesi, hizmet seferberliği kapsamında Saros Sahili’nde de çalışmalarına devam ediyor. Keşan Belediyesi’nin sahil sakinlerine ve gelen misafirlerine temiz bir Saros sunmak için yaptığı çalışmalarda 180 kamyon atık toplanıldı.
Yapılan temizlik çalışmalarında toplanan 180 kamyon atık; çöp, hafriyat ve dal-budaktan oluşuyor.
Keşan Belediyesi, “Saros’un yeni yüzü herkesi mutlu edecek, Saros bizim kıymetlimiz.” diyerek yaptığı çalışmaları duyurdu. Yapılan duyuruda, “Erikli ve Yayla başta olmak üzere tüm Saros’u güzel günler bekliyor.” notu düşüldü.













