Edirne’de bir otelde Trakya Üniversitesi Tıp Öğrencileri Birliği 14 Mart Tıp Bayramı kapsamında ‘Tıp Balosu’ düzenledi. Baloya birçok doktor ve doktor adayı katılım sağladı.
Trakya Üniversitesi Tıp Öğrencileri birliği Tıp bayramını Margi Otelde kutladı.
Margi Otel'de düzenlenen Tıp Balo'suna, çok sayıda öğretim görevlisi ve tıp fakültesi öğrencisi katıldı.
Öğrencilerin doyasıya eğlendiği gece renkli görüntülere sahne oldu. Tıp öğrencileri şıklıklarıyla da göz kamaştırdılar.
Katılımın yoğun olduğu organizasyonda doktor ve doktor adayları gece boyunca eğlenip dans ettiler.
Tıp Fakültesi öğrencilerinden Fatih Öztoprak televizyonumuza yaptığı açıklamada 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla bir araya geldiklerini aktardı.














