Ana SayfaEDİRNEYERELTBMM BAŞKANI ŞENTOP ÜNİVERSİTELİ ÖĞRENCİLERLE SAHUR YAPTI

TBMM Başkanı Şentop Üniversiteli Öğrencilerle Sahur Yaptı

-

TBMM Başkanı Mustafa Şentop, üniversite öğrencileriyle birlikte sahur yaptı.
 

Tekirdağ Namık Kemal Üniverstesi (NKÜ) Yaşam Merkezi'nde düzenlenen programda Şentop, öğrencilerle sohbet edip birlikte sahur yaptı. 

Sahur programına, Tekirdağ Valisi Aziz Yıldırım, NKÜ Rektörü Prof. Dr. Mümin Şahin, İl Jandarma Komutanı Albay Şahin Karakaş, İl Emniyet Müdürü Mustafa Aydın ve öğrenciler katıldı.

Bir Cevap Yazın

Gözden Kaçmasın

Son Günlerde Popüler

Edirne Ticaret Borsası Side