Aylık Arşiv: Nisan, 2020
Edirne’de Koronavirüs
Edirne Valiliği tarafından Edirne’de bazı mahallelerde Koronavirüs vakaları görüldüğü ifade edilerek vatandaşlardan ikinci bir uyarıya kadar hayati bir ihtiyaç olmadıkça sokağa çıkmamaları, misafir kabul etmemeleri istendi.
Recep Gürkan Edirnelileri bir Kez Daha Uyardı!
Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan Edirnelileri Koronavirüse karşı bir kez daha uyardı. Şehrimizde artan koronavirüs vakalarının olduğunu belirten Gürkan, vaka sayılarının artmaması için “evlerinizden çıkmayın” dedi.
İhtiyaç Sahiplerine Ödemeler Başladı
Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’nın koronavirüs tedbirleri kapsamında 2 milyon ihtiyaç sahibi aileye 1000’er TL tutarındaki ödemelerin bugünden itibaren PTT ofislerinden ve PTT ATM’lerinden vatandaşlara ulaştırılacağı bildirildi.
T.ü. Hastanesi’ne 20 Yataklı Yeni Solunum Yoğun Bakım Ünitesi
Bölgenin en büyük ve en donanımlı hastanesi olan Trakya Üniversitesi Hastanesi, 20 yataklı yeni “Solunum Yoğun Bakım Ünitesi”ni hizmete açtı. Hasta kabulüne başlanan 20 yataklı yeni Solunum Yoğun Bakım Ünitesi ve kısa süre önce hizmete giren 10 yataklı yeni Dahili Yoğun Bakım Ünitesi ile birlikte, 12’si negatif basınçla izole bir şekilde hazırlanan toplam 30 yeni yoğun bakım yatağı, ventilatör, monitör gibi son teknolojik donanımlarla birlikte hizmete sunuldu.
Nesrin Çağlar: Mahalle Sakinlerimizin Yanındayız!
Medrese Alibey Mahallesi Muhtarı Nesrin Çağlar, vatandaşa seslendi. Tüm dünyanın savaştığı koronavirüs salgını sebebi ile yapılan uyarıların dikkate alınması gerektiğinin altını çizen Çağlar, görevi başındaki sağlık ve emniyet çalışanlarına teşekkür etti.
“geleceğimiz İçin Evde Kal”
Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, Keşan halkı ile birlikte kamera karşısına geçti. “Geleceğimiz için haydi Keşan evde kal” diyen Helvacıoğlu’na vatandaşlar da eşlik etti.
Havsa’nın Koronavirüs Mücadelesi Trafik Lambasında
Havsa Belediyesi farkındalık oluşturmak amacı ile trafik ışıklarını “Evde Kal - Eve Git” şeklinde değiştirdi.Belediye Başkanlığı tarafından “Tüm hemşerilerimizi zorunluluk olmadığı sürece bu zor süreçte evlerinde kalmaya davet ediyoruz” denildi.






